»Znak bo sadjarjem pomagal pri trženju proizvodov. Hkrati bo v veliko pomoč potrošnikom pri lažjem prepoznavanju sadja višje kakovosti, ki je pridelano in predelano v Sloveniji ter je bilo dodatno kontrolirano pri neodvisnih certifikacijskih organih.«
»Sheme kakovosti so pomembno sporočilo potrošniku in ne samo simbolni znak. Ker se zavedamo pomembnosti teh shem, bomo tudi v prihodnje ozaveščali potrošnike in jih spodbujali k poseganju po tovrstnih proizvodih.«
»Če potrošniki vidijo neko navedbo z znakom, ki vsebuje besedo v Sloveniji, iz Slovenije marsikomu to podzavestno implicira, da je to slovenski proizvod v celoti.«
»Nacionalna kampanja za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja stremi h krepitvi zavedanja o pomenu uživanja svežega sezonskega sadja, krepitvi zaupanja potrošnikov v sadje z znakom 'izbrana kakovost – Slovenija' ter spodbujanju porabe slovenskega sadja. S sloganom 'Najboljše imamo doma' želimo potrošnika spomniti, da imamo v Sloveniji veliko pestrost sadnih vrst visoke kakovosti, ki so dostopne celo leto.«
»Nove, sveže kreativne rešitve in komunikacijska orodja so pripravljena na način, da so še bolj usmerjena k potrošniku, kar pomeni, da želimo potrošnika nagovoriti o konkretnih koristih in prednostih, ki jih prinaša poseganje po lokalni hrani, predvsem poseganje po kmetijskih in živilskih proizvodih iz omenjenih sektorjev, ki nosijo oznako kakovosti 'izbrana kakovost – Slovenija'.«
»Nevarni proizvodi imajo lahko zelo negativne posledice za potrošnike in državljane.«
»V podjetju Evrosad smo s svojimi in partnerskimi sadovnjaki vključeni v shemo 'izbrana kakovost'. Naš cilj je ponuditi potrošniku kakovostno, varno in v Sloveniji pridelano sadje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju